TO MY !!! TO MY !!! MLKS TO MY !!!

Opublikowano:

TO MY !!! TO MY !!! MLKS TO MY !!! Barwy klubowe: zielono-biało-czerwone
Historia: W 1964 roku Lubawa obchodziła jubileusz 700-lecia nadania praw miejskich i postanowiono zorganizować turniej piłki nożnej o Puchar Przechodni 700-lecia Miasta.

Odbył się on 5 lipca 1964 roku. Na 13 drużyn zaproszonych do turnieju przystąpiło 8: Wel Lidzbark Welski, Orkan Ostróda, LZS Smolniki, IKS Jeziorak Iława, Unia Susz, LZS Kisielice, Pogoń Prabuty i drużyna gospodarzy NLKS Jedność. Lubawa i Nowe Miasto w roku 1964 stanowiły jeden wspólny klub o nazwie: Nowomiejsko-Lubawski Klub Sportowy Jedność – z drużynami piłkarskimi w Lubawie i Nowym Mieście. Zwycięzcą pierwszej edycji Turnieju w Piłce Nożnej o Puchar Przechodni 700-lecia Miasta Lubawa została Unia Susz.

Po tak udanej imprezie postanowiono, aby odbywała się ona cyklicznie co roku. W kolejnej edycji turnieju zwyciężyła drużyna Motor Węgorzewo, a w następnej zespół Unii Wąbrzeźno. IV Błyskawiczny Turniej Piłki Nożnej o Puchar Przechodni 700-lecia Miasta Lubawy, który odbył się w 1967 roku posiadał silną obsadę, a w tym gronie po raz pierwszy gościła założona w tym roku drużyna Motoru Lubawa. Początki Klubu Sportowego Motor Lubawa sięgają właśnie 1967 roku.

Jan Domazer oraz Tadeusz Licznerski, którzy byli pracownikami Państwowego Ośrodka Maszynowego zwrócili się do swojego dyrektora z propozycją powołania przy zakładzie koła sportowego. Założona sekcja piłki nożnej miała stanowić przyczółek tworzonego Koła Sportowego LZS, które miało być w przyszłości poszerzone do rangi klubu.

Rok później (1968) na jedenaście drużyn występujących w turnieju 700-lecia Motor zajął wysokie czwarte miejsce, a drugi zespół uplasował się na szóstym miejscu (ostateczna klasyfikacja V turnieju: 1. Unia Wąbrzeźno, 2. Mławianka Mława, 3. Stal Grudziądz, 4. Motor I Lubawa, 5. Promień Kowalewo, 6. Motor II Lubawa, 7. Start Golub-Dobrzyń, 8. Sokół Ostróda 9. Jedność Nowe Miasto, 10. Start Nidzica, 11. Kormoran Wałdowo. Występ lubawskich drużyn uznano za udany. Za tak wysoką oceną przemawiało uzyskanie dobrych lokat końcowych i nawiązanie przez drużyny lubawskie walki o lokaty w pierwszej szóstce z drużynami z województwa bydgoskiego i warszawskiego. Być Może dlatego w tym 3amym roku drużyna Motoru została zgŊoszona`o bnzGryce A omqsy. -4p>W $liu018 Grqdnia )6: sku"potczas1ebraoia$spawoz`awczuk p/woŪa~o piArws:y zar:ć, dO|÷rggo weszM:`4B?@ErNerdshymanoski,0HenxYc Tiszczatos{{I, MIazxWławsg`mecHowskh( Zkaf!ralqky,!Je2x(Tzy#)i Svefan Wesoł/esjm, Erxy KumWra< Ewrd"okok3{-J!n!D/mazer, XYsgrid!PŒgskońSjy, gn#} aeamts @jdpa+$K,einA,0Ludwik Sadgcki,`g2oa4T'Cav I TcdeuszMac~ev{i

( dfuqokiE drqgme miujscg. L *=/p> .5>W 197 r5 nsxāpŃc zla! 13 października 1977 roku w świetlicy Spółdzielni Mieszkaniowej „Zgoda” w Lubawie odbyło się Walne Zebranie założycielskie Międzyzakładowego Klubu Sportowego Motor, który stał się klubem wielosekcyjnym. Na stanowisko trenera piłki nożnej wybrano Emila Szupina. 10 listopada klub wystąpił do Rady Wojewódzkiej Ludowych Zespołów Sportowych o przyjęcie do Federacji Ludowe Zespoły Sportowe. W odpowiedzi uzyskano decyzję zarządzającą wpisanie klubu o nazwie Międzyzakładowy Ludowy Klub Sportowy „Motor” w Lubawie do rejestru stowarzyszeń i związków Urzędu Miasta i Gminy w Lubawie pod nr 3. Do decyzji dołączono statut regulujący cele i zasady działalności klubu.

Niestety brak jest informacji na temat występów Motoru w rozgrywkach ligowych. Na pewno wiadomo, że w latach 1979-1987 Motor grał w B klasie. Rundę wiosenną sezonu 1986/1987 rozpoczął pod opieką nowego trenera grupy seniorów Mirosława Olejniczka. Poza tym funkcjonowały jeszcze grupy szkoleniowe juniorów młodszych oraz trampkarzy. Kierownikiem sekcji został Marian Kowalkowski. Tą rundę potraktowano jako etap przygotowań do następnego sezonu, w którym szkoleniowcowi i zawodnikom postawiono jako cel wywalczenie awansu do A klasy. Zawodnicy sprostali zadaniu i w sezonie 1987/1988 wygrali rozgrywki klasy B awansowali do A klasy.

Po awansie, do rozgrywek sezonu 1988/1989 klub musiał zgłosić cztery drużyny, gdyż taki był wymóg na szczeblu A klasy. Mimo kłopotów udało się ostatecznie wystartować z czterema zespołami: seniorów, juniorów, juniorów młodszych i trampkarzy. Trenerami grup młodzieżowych byli Marek Olejniczak i Franciszek Puwalski oraz Michał Kowalkowski. Motor w swoim pierwszym sezonie A klasy zajął przyzwoite 7 miejsce. Już w następnym roku lubawska drużyna była bezkonkurencyjna i wywalczyła awans do klasy okręgowej, co zostało uznane za duży sukces. Jako beniaminek w pierwszym sezonie w „okręgówce” (1990/1991) Motor grał w kratkę, ale zdołał się utrzymać zajmując 9 miejsce w ligowej tabeli.

Rok później rozgrywki dla MLKS-u były bardzo nie udane i drużyna spadła do niższej ligi, sprawiając spory zawód swoim kibicom. Po spadku, przed sezonem 1992/1993 drużynę, jako szkoleniowiec przejmuje Marek Olejniczak – syn byłego szkoleniowca. Grupa seniorów prowadzona przez nowego opiekuna zajęła na koniec sezonu w A klasie piątą lokatę. Przed sezonem 1993/1994 opiekę nad drużyną powierzono Markowi Borkowskiemu, który wcześniej był trenerem lubawskich juniorów. Pod jego wodzą drużyna zajęła 9 miejsce. W lecie, na miesiąc przed kolejnymi rozgrywkami ponownie trenerem został Marek Olejniczak, a pomagał mu jako II trener zasłużony i długoletni zawodnik Franciszek Puwalski.

Celem szkoleniowców była budowa drużyny z myślą o wywalczeniu awansu do klasy okręgowej w oparciu o swoich wychowanków. Na koniec sezonu zespół zajął piątą lokatę. W tym okresie sekcja piłki nożnej przeżywała ogromne problemy finansowe i organizacyjne. Taki stan rzeczy spowodował złe przygotowanie drużyny do rozgrywek sezonu 1995/1996, a cześć zawodników zrezygnowała z gry. Brak wyników i niska frekwencja na treningach grupy seniorów spowodowała odwołanie z funkcji trenera Marka Olejniczka, a powołanie na to stanowisko jego ojca Mirosława. Był to ciężki okres dla nowego szkoleniowca i zawodników. Nastąpiły kolejne zmiany, na stanowisko prezesa wybrano Józefa Blanka, v-ce prezesem do spraw piłki nożnej został Jarosław Eremus. Na trzy kolejki przed zakończeniem rundy jesiennej opiekę nad drużyną seniorów powierzono trenerom Markowi Borkowskiemu i Miłosławowi Szczypskiemu. Drużyna na koniec sezonu uplasowała się w A klasie na 9 miejscu.

Przemiany ustrojowe i gospodarcze początku lat 90’ postawiły przed działaczami kolejne wyzwanie. Aby klub mógł normalnie funkcjonować, należało znaleźć sponsorów. Przez wiele lat udawało to się z różnym skutkiem, ale mocna gospodarczo rzemieślnicza w Lubawie stanęła na wysokości zadania i podjęła wyzwanie finansowania Motoru. Przed nowym sezonem 1996/1997 z pełnionej funkcji rezygnuje Jarosław Eremus, a Motor Lubawa łączy się z drużyną rezerw Jeziorka Iława występującą w lidze okręgowej, tworząc drużynę ze sponsorem w nazwie głównej Motor-Szynaka Lubawa.

Zespół rozpoczyna swoją przygodę z okręgówką po raz kolejny, niejako „kuchennymi drzwiami”. Trenerem seniorskiego zespołu został Józef Gaćkowski z Iławy, a prezesem klubu Tadeusz Musiał. Zespół zasilają zawodnicy Jezioraka Iława: Paweł Korpalski, Tomasz Grysz i Piotr Pasik. Zmiana szkoleniowca wyszła klubowi na dobre, gdyż zwiększyła się frekwencja i zaangażowanie w treningi. Sezon Motor kończy na 8 miejscu, a na mecze uczęszcza rzesza kibiców.

W latach 90’ dumą Motoru były drużyny juniorskie prowadzone przez trenera Jerzego Sendlewskiego i Marka Borkowskiego. To właśnie oni wychowali wielu zawodników, którzy trafiali nawet do Kadry Województwa i zasilali szeregi seniorów. Po niespełna roku funkcję prezesa przejmuje Michał Tchórz, a klub wraca do starej nazwy. Po poprzednim sezonie na głowy piłkarzy Motoru Lubawa posypało się sporo krytyki. Tym razem przed drużyną postawiono sprawę jasno. Albo zdobywacie mistrzostwo okręgu, albo szukajcie sobie nowych klubów. Drużynie wiedzie się znacznie lepiej. Po rundzie jesiennej zajmuje 5 miejsce, tracąc do liderującej Łyny Sępopol zaledwie 4 punkty. W przerwie zimowej trenera Józefa Gaćkowskiego zastępuje Marek Czacharowski, a zespół bierze się ostro do pracy i pod jego wodzą pnie się w górę tabeli, w ostatnim mecz zwyciężając Huragan w Morągu aż 6:0. Sezon 1997/1998 Motor kończy historycznym awansem do IV ligi Międzywojewódzkiej, gdzie trafia do bardzo silnej grupy, w której w wielu drużynach grają zawodnicy z bogatą przeszłością ligową, a nawet reprezentacyjną np. Śrutwa, Kozioł czy Wróblewski.

Według starego podziału administracyjnego w II grupie IV ligi grają drużyny z województwa olsztyńskiego, białostockiego, suwalskiego, łomżyńskiego, ostrołęckiego i warszawskiego. Lubawski Motor dzięki zwycięstwu w ostatnim meczu z Olimpią w Warszawie uniknął spadku i utrzymał się w IV lidze. W Motorze już wtedy występowało wielu zawodników z ościennych miast: Iławy, Ostródy, Nowego Miasta czy Brodnicy. Najskuteczniejszym strzelcem drużyny był wychowanek Michał Karkut, który strzelił 12 bramek.

W kolejnym sezonie 1999/2000 „motorowcom” nie wiodło się najlepiej. W przerwie zimowej po serii słabszych występów prezesem zostaje Jan Szynaka, a trenerem zasłużony piłkarz Marek Olejniczak. Po krótkim czasie funkcję trenera przejmuje Andrzej Malanowski, który też zostaje zmieniony. Funkcję trenera przejmuje Leszek Dutkiewicz. Niestety Motorowi nie udaje się wyjść z dołka. Na szczęście drużynę przed degradacją ratuje reorganizacja rozgrywek i powołanie od sezonu 2000/2001 warmińsko-mazurskiej IV ligi, do której przystępuje Motor.

Początek XXI wieku to w Motorze czas zawieruchy i wstrząsów, zwłaszcza na szczeblach władzy. W wojewódzkich rozgrywkach IV ligi piłkarze radzą sobie przyzwoicie, a pochwalić należy to, że trzon drużyny stanowią wychowankowie klubu. W lubawskiej drużynie występowali wówczas: Jarosław Krajzewicz, Janusz Szczygłowski, Tomasz Roguszczak, Jarosław Olejniczak, Marcin Krauze, Tomasz Gergola, Robert Dembski, Paweł Szefler, Daniel Jędrychowski, Dariusz Komorowski, Michał Karkut, Marcin Karkut, Łukasz Karkut, Karol Malinowski, Radosław Rybiński, Łukasz Wiergowski i Mariusz Lipowski. Zespół kończy rozgrywki na 8 miejscu.

Sytuacja w klubie klaruje się dopiero w lipcu 2001 roku, kiedy prezesem zostaje Ryszard Góralski, który przez wiele kolejnych lat sterował lubawską piłką. Ważną postacią w klubie staje się Marek Sapiński, który w latach 1982-1984 pełnił funkcję prezesa Granicy Kętrzyn. W Motorze pełnił różne funkcje: kilkakrotnie był członkiem zarządu, sekretarzem, a także kierownikiem klubu.

Sezon 2001/2002 jest najlepszym w historii przygody z IV ligą. W styczniu 2002 roku, na krótko trenera Leszka Dutkiewicza zastępuje Marek Olejniczak. Motor na koniec sezonu zajmuje wysokie 5 miejsce. W czerwcu 2002 roku szkoleniowcem Motoru na dłuższy czas zostaje Jerzy Budziłek z Olsztyna. W swojej bogatej karierze prowadził takie zespoły jak: Stomil Olsztyn, Świt Nowy Dwór Mazowiecki czy Polonia Lidzbarki Warmiński. Od tej chwili drużynę zaczyna zasilać „armia zaciężna” z Olsztyna, a w pewnym momencie piłkarzy z ościennych miast było więcej niż wychowanków klubu. Coraz bardziej w sport angażuje się miejski samorząd. Olsztyńskiemu szkoleniowcowi idzie w kratkę prowadzenie Motoru, jednak dysponuje dużym kredytem zaufania władz klubu.

W pierwszym sezonie pod wodzą tego szkoleniowca Motor zajmuje 15 miejsce, przez kolejne dwa sezony plasuje się na 10 miejscu. W sezonie 2005/2006 zajmuje wysoką 5 lokatę, a rok później kończy sezon 4 ligi na 9 miejscu. We wrześniu 2007 roku nastąpiła zmiana na stanowisku trenera. Miejsce Jerzego Budziłka zajął pierwszy zagraniczny trener w dziejach Motoru Armen Hakobyan. Nie utrzymał się jednak długo w roli trenera i jego miejsce zajął Zbigniew Lewkowicz z Ostródy. Niestety Motor zalicza piłkarską wpadkę, zajmując dopiero przedostatnią, 15 pozycję. Przed spadkiem Motor ponownie uchroniła jednak reorganizacja rozgrywek, w wyniku której „motorowcy” nie spadają do klasy okręgowej, tylko mają szansę na utrzymanie grając mecze barażowe z Ewingami Zalewo. Na ławce trenerskiej Motoru zasiada Wojciech Tarnowski – nauczyciel wychowania fizycznego i znany trener z Iławy. W pierwszym meczu motorowcy ulegli Ewingom w Zalewie 2:3, jednak w rewanżu na własnym boisku nie pozostawili złudzeń i wygrali aż 9:0.

Motor utrzymał się w IV lidze, a przed szkoleniowcem i zawodnikami postawiony zostaje ambity cel awansu do III ligi. Znakomity były zawodnik i bardzo dobry trener Wojciech Tarnowski wywiązał się w pełni z powierzonego mu zadania i w sezonie 2008/2009 wprowadza lubawski Motor do III ligi. W tym sezonie skład Motoru prezentował się następująco: Jacek Malanowski, Szymon Niestatek, Łukasz Michałowski, Maciej Waląg, Krzysztof Górzec, Łukasz Kłosowski, Radosław Makowski, Michał Maj, Przemysław Czerwiński, Mariusz Lipowski, Maciej Zglenicki, Bazyli Jabłonowski, Piotr Piceluk, Jarosław Kaszuba, Adrian Mederski, Łukasz Rubalewski, Mateusz Kowalski, Przemysław Józefowicz, Leszek Strygun, Karol Malinowski, Jarosław Szulc, Arkadiusz Modrzewski, Tomasz Więcek, Piotr Gasperowicz, Daniel Malinowski. Najskuteczniejszym strzelcem zespołu okazał się został Bazyli Jabłonkowski, który strzelił 16 bramek. MLKS Motor Lubawa występował nieprzerwanie w IV lidze, aż przez jedenaście sezonów, to jest od sezonu 1998/1999 do 2008/2009.

Drużyna z Lubawy jest jedyną w województwie warmińsko-mazurskim, która przez tyle lat grała w IV lidze bez przerwy. Motor w IV lidze rozegrał ogółem 383 mecze, zdobył 479 punktów, 554 bramki oraz stracił 620 bramek. Spotkał się w tym czasie z czterdziestoma zespołami. Najwięcej pojedynków, po osiemnaście Motor rozegrał z Mrągowią Mrągowo i Polonią Pasłęk. Po tym niezwykle udanym sezonie drużynę opuścił twórca sukcesu, trener Wojciech Tarnowski, który przeniósł się do II-ligowego Jeziorka Iława. Nowym trenerem Motoru został doświadczony Tadeusz Justka.

Po awansie do III ligi dochodzi do kilka zmian w składzie zespołu. Drużynę opuściło 9 zawodników, a w ich miejsce przyszło 8 nowych. Największym wzmocnieniem okazał się Piotr Żurawel, który w debiutanckim sezonie Motoru w III lidze strzelił kilka bardzo ważnych bramek. Zespół od początku sezonu 2009/2010 spisywał się znakomicie i mimo tego, że był tylko beniaminkiem, na półmetku ligi zajmował bardzo wysoką czwartą lokatę. Po ponad dziesięciu miesiącach pracy w wyniku konfliktu z zarządem zostaje zwolniony trener Tadeusz Justka. W maju 2010 roku stanowisko trenera pierwszej drużyny obejmuje dotychczasowy szkoleniowiec juniorów Andrzej Błaszkowski. Na koniec sezonu Motor zajmuje 7 miejsce w tabeli. Po zakończeniu rozgrywek z funkcji prezesa rezygnuje Ryszard Góralski. Na jego miejsce zostaje wybrany Piotr Truszczyński, który jest właścicielem firmy Szkłomal z Lubawy.

14 lipca 2010 roku po długiej chorobie w iławskim szpitalu umiera wieloletni kierownik klubu Marek Sapiński. Nowym kierownikiem zostaje były trener i piłkarz Motoru Marek Olejniczak.
Oprócz nowo wybranego prezesa w skład zarządu weszli: Teresa Szczypska, Tadeusz Licznerski, Marek Goniszewski oraz Karol Malinowski. W sezonie 2010/11 drużyna Motoru Lubawa występuje pod nazwą sponsora MLKS Szynaka Motor Lubawa. Zespół zajmuje 12 w tabeli. Nowemu właścicielowi oraz prezesowi przyświeca hasło „promujemy lubawskich piłkarzy”. Klub pozbywa się kilku zawodników z zewnątrz, a w ich miejsce wracają lubawianie grający w innych zespołach z regionu. Ponadto do zespołu dochodzi kilku najzdolniejszych juniorów. Na stanowisku trenera pozostaje Andrzej Błaszkowski. Na trybunach zaczyna pojawiać się więcej kibiców, co jest sukcesem nowych władz klubu. Dnia 4 Lipca 2011r. dotychczasowego szkoleniowca Andrzeja Błaszkowskiego zastępuje grający trener Tomasz Zakierski. Swój pierwszy sezon jako opiekun Motoru Zakierski kończy na 8 miejscu.

Od 11 stycznia 2013 roku stanowisko prezesa klubu przejmuje Michał Szynaka, który jest synem głównego sponsora klubu.
Niestety sezon 2013/2014 kończy na miejscu spadkowym i powraca do IV ligi. Od nowego sezonu trenerem pierwszej drużyny zostaje Arkadiusz Matz.W lipcu 2015 roku prezesem klubu zostaje Marek Olejniczak, a w skład zarządu wchodzą Marek Goniszewski, Marian Kowalkowski, Jerzy Jurkiewicz i Krzysztof Malinowski.

W sezonie 2015/16 drużyna wygrywa IV ligę i awansuje do zreformowanej III ligi,
gdzie występują drużyny z województwa warmińsko mazurskiego, podlaskiego, łódzkiego i mazowieckiego (między innymi Legia II Warszawa, ŁKS Łódź, Widzew Łódź, Jagiellonia II Białystok). Po porażce w meczu ligowym z Ruchem Wysokie Mazowieckie (0 :3) zarząd powierza opiekę nad drużyna seniorów Krzysztofowi Malinowskiemu. W rozgrywkach III ligi Motor grał przede wszystkim swoimi wychowankami, młodymi zawodnikami z drużyny juniorów.Na koniec rozgrywek zajęliśmy ostanie miejsce w tabeli.

Na uwagę zasługuje fakt, że w jednym ze spotkań ligowych Motorowi Lubawa przyszło mierzyć się z Widzewem Łódź w meczu otwarcia nowego stadionu w Łodzi!
W sezonie 2016/17 drużyna juniorów Krzysztofa Malinowskiego i Marka Snieżawskiego po raz pierwszy w historii klubu zdobywa mistrzostwo województwa rocznik 1998/99.
Większość z tych zawodników gra obecnie w drużynie seniorów lub innych drużynach seniorskich (Adrian Kasprzycki, Łukasz Margalski, Adrian Zasuwa ,Damian Gerka, Miłosz Olejniczak, Kacper Sendlewski – Motor, Igor Szczepański i Szymon Łatkowski- wypożyczenie Rybno. Paweł Ewertowski – wypożyczenie do II ligowego Gryfa Wejherowo, a Szymon Modrzewski na zasadzie transferu definitywnego przeszedł do klubu ekstraklasy Pogoni Szczecin. Szymon obecnie występuje w drugiej drużynie Pogoni lub w drużynie U-18 CLJ gdzie w 3 meczach zdobył 3 bramki.)Zawodnicy o których mowa co jakiś czas są testowanie przez kluby z wyższych lig.

Sezon 2017/18 młoda drużyna Motoru ukończyła na 7 miejscu.
Do sezonu 2018/19ze względu na mocne drużyny, które znalazły się w IV lidze byliśmy zmuszeni wzmocnić zespół seniorów doświadczonymi zawodnikami. Do drużyny wrócił po wielu latach wojaży na I i II ligowych boiskach Arkadiusz Koprucki, który swym doświadczeniem ma wnieść spokój i jakość w poczynaniach bloku defensywnego. W linii pomocy operować będą ograni na boiskach I, II i III ligi Krystian Słowicki, Daniel Mlonek, Cezary Sobolewski, w linii ataku będziemy oglądać króla strzelców poprzednich sezonów IV ligi Marcina Karczewskiego oraz walecznego i utalentowanego Adma Kapustę.

Do tego dochodzą utalentowani nasi wychowankowie niespełna 16 letni Zelmański Szymon i Kacper Sendlewski, 19 letni Miłosz Olejniczak i 20 letni Adrian Kasprzycki, Adrian Zasuwa, Łukasz Margalski, Damian Gerka, Piotr Sobótka. Nie można zapomnieć o zawodnikach starszych, którzy od kilku lat reprezentują klub kapitan drużyny Przemek Józefowicz, Andrzej Burchart, Patryk Wodzicki, bracia Tomasz i Roman Śnieżawscy, Jarosław Szulc, Piotr Sikora oraz jedyny obcokrajowiec Denis Demishew.
Mamy nadzieje,że zespół w tym składzie będzie w stanie walczyć o czołowe lokaty w tym sezonie.

Od wielu lat w klubie prowadzimy z dużymi sukcesami szkolenie dzieci i młodzieży i wielu wychowanków trafia później do drużyny seniorów naszego klubu lub zasila zespoły z wyższych lig.
Obecnie w klubie w rozgrywkach organizowanych przez WMZPN Olsztyn bierze udział 8 drużyn młodzieżowych pięciu kategoriach wiekowych: Juniorzy – trener Patryk Wodzicki
Trampkarze – Bartosz Górski
Młodzik I i II – Marek Świeżawski
Orlik I i II – Karol Malinowski
Żak I i II – Karol Malinowski
Od kilku lat w zakresie szkolenia dzieci współpracujemy z dużymi sukcesami z Lubawską Akademią Piłkarską.
Klub Motor Lubawa nigdy nie dotrwałby do tak pięknego jubileuszu gdyby nie pomoc i wsparcie władz miasta oraz sponsorów którzy przez wiele lat pomagają i utrzymują przy życiu MLKS MOTOR Lubawa.

Szczególne podziękowania należą się przede wszystkim Burmistrzom i Radzie miasta Lubawa, Firmie Libro Pana Marka Liberackiego, Firmie Szynaka Meble Pana Jana Szynaki, Firmie Musa Pana Tadeusza Musiała, firmie LPB Pana Zdzisława Wierzbowskiego, Firmie Rolman – Marian Kowalkowski, które przez wiele lat są z klubem i go wspierają.

źródło: FB MLKS Motor Lubawa

PS.W najbliższą niedzielę, 26. sierpnia, przed meczem IV ligi Motoru Lubawa i Tęczy Miłomłyn o  godz. 13.00  odbędzie się uroczystość wręczenia medali i wyróżnień dla osób związanych  z klubem Motor Lubawa,który w tym roku obchodzi jubileusz 50 lecia.Uroczystość  odbędzie się pół godziny przed meczem na którą zaprasza wszystkich  Zarząd klubu MLKS Motor Lubawa. (mz)

Drużyna trampkarzy  podczas turnieju w nowym Mieście Lub. rok 1968
Autorem zdjęcia jest trener Ryszard Purzycki